Zarządzenie nr 32/2025

Burmistrza Piątku
z dnia 05 maja 2025 r.
zmieniające zarządzenie nr 32/2021 Burmistrza Piątku z dnia 12 lipca 2021 r. w sprawie powołania stałej komisji inwentaryzacyjnej i stałej komisji likwidacyjnej w Urzędzie Miejskim w Piątku

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Tj. Dz. U. 2024 r., poz. 1465; zm, : Dz.U. z 2024 r. poz. 1572, 1907, 1940.) i w związku z art. 26 i 27 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295, z 2024 r. poz. 619, 1685,1863.) Burmistrz Piątku zarządza co następuje:

§ 1. W zarządzeniu nr 32/2021 Burmistrza Piątku z dnia 12 lipca 2021 r. w sprawie powołania stałej komisji inwentaryzacyjnej i stałej komisji likwidacyjnej w Urzędzie Miejskim w Piątku § 3.1 otrzymuje brzmienie: „ § 3. 1. Powołuje się Stałą Komisję Likwidacyjną Urzędu Miejskiego w Piątku do przeprowadzenia likwidacji zbędnych, nieprzydatnych oraz nienadających się do dalszego użytkowania środków trwałych i pozostałych środków trwałych w Urzędzie Miejskim w Piątku składzie:
1) Jacek Michalski - przewodniczący,
2) Iwona Szymczak - członek,
3) Daria Matusiak - członek „.

§ 2. Pozostałe zapisy zarządzenia nr 32/2021 Burmistrza Piątku z dnia 12 lipca 2021 r. w sprawie powołania stałej komisji inwentaryzacyjnej i stałej komisji likwidacyjnej w Urzędzie Miejskim w Piątku pozostają bez zmian.

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Zarządzenie nr 32/2025 (333kB) pdf

metryczka


Wytworzył: Anna Matusiak (5 maja 2025)
Opublikował: Jacek A. Michalski (6 maja 2025, 13:52:32)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 46